2009. november 9., hétfő

axmann a napisuna. xDD

hehehhee... annyit röhögtem ezen. kitaláltam hogy írjunk egy mesét msnen M.-val, úgy hogy egyszer ő egyszer én teszek hozzá 1 mondatot. jó. M. kezdte. ez lett belőle: XDDD
-volt eccer egy kisfiú akit angyon szeretett egy kislány...de a kisfiú sík hülye volt h ezt észrevegye.
-kislány meg síkhülye h megmondja neki, ezért hagyta a picsába és inkább lezbikus lett.
-és leszopatta magát egy szintén szerelmi bánatban lezbivé lett barátnőjével, kémia órán. x'D
-és olyan jóvolt nekik hogy a kémiatanár is megkívánta őket, ezért ő is csatlakozott.
-nem. felvették videóra és megmutatták a srácnak aki felhívta őket magához. O_o
-felhívta őket magához, hogy segítsenek neki feltelepíteni a windowst.
- ...és akkor felmentek és megerőszakolták. xD
-közben túrórudit ettek. :_D
-majd hazajött az anyuka és ideges lett h túrós az ágy.
-összetúrózták az ágyat? ejnyee
-hát túrórudit ettek.
-apatejből készült túrórudi. xD
-és ettek anyatejből készült sajtot az apatejből készült túrórudi mellé. hhöhh.
-aztán benyitott a kémia tanár. xDD
-geci.. becsípődött? kénsavat ittál vagy mi a faszom?
-csak a kémiát tanulom.
-és akkor benyitott a kémiatanár és 9 hónap múlva az intenzíven ébred fel, annyira megviselte a látvány. :''D
-el is patkolt...
-aztán eltemették...és jókat pózoltak a sírkövön. majd elküldték a napiszarra.
-igen. raj vagyok és pózolj koporsóval címmel. x_DD
-meg napi sunák. XD
-NAPI SUNA = AXMANN (a kémiatanár)
-naelég. már fáj a hasam. hagyd abba! xDDD
-és itt a vége fuss el véle. :DD

jajjj istenem. ennyit nagyon rég röhögtem msnen. XD fuuuu. teljesen kész vagyok. de még mindig van a tarsolyomban. :D --->
-jaj. napiszar celeb akarok lenni.
-én azt kapom karácsonyra. bleee.^^
-nekem meg az lesz az újévi fogadalmam: hogy napiszar celeb leszek. xDD

ezbolond ez a nőő. valósággal pusztít a dumája. xD mészárló. hehe. ez amit levág ááááh. na mind1. hát más nemnagyon volt ma velem. SZ. rámirt. juj. :É beszélgettünk, tökari. (:
(derég használtam ezt a szót is hogy ari. ) akkorhát 4es lett az angolTZ-m pedig azt hittem rosszabb lesz. :D ééés végre vacsizhattam virslit. olyan fincsi volt. bár az egyiknek olyan alakja volt mint egy p*cs. xDDD és azt nem ettem meg. de amugy jóvolt. ja anyuci meg szarul van.. hangja alig. :( olyan viccesen veszekszik velem.XD najó nemvagyok gonosz. szegény. :( és inkább nekünk adja a pénzt hogy tudjunk kaját venni mint magának a gyógyszert.. ennyi lenne a mai napom. nem történt sok minden, mégis milyen tartalmas lett ez a bejegyzés. :DD (megintcsak: mennyit tudok beszélni, illetve írni) :D :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése