2009. november 21., szombat

diáknap

pénteken volt a diáknap a suliba. hát mitmondjak unalmas volt szeritem. de sokat dolgoztak vele a 12.esek szóval nem hurrogom le őket, jól megcsinálták végülis:) zombiknak kellett beöltöznünk, kb 2 órát szenvedtem a jelmezemmel pedig nem is volt valami nagy szám. csak egy fekete cicanadrág amit a térdénél kiszakítottam. és egy fekete miniszoknya. ezzel voltak gondjaim mivel csak egy matracon ültünk és nemtudtam kényelmesen elhelyezkedni. -.- na mind1 ezen kívül volt rajtam egy fekete-fehér póló sárral és ketchuppal összekenve.. alig birtam ki, a ketchup olyan büdös volt!! foojjj. hányinger. na ésaztán másnap már nemvolt annyira kedvem suliba menni.. azzal a fejjel. :S a smikem nem volt semmi. a szemem olyan volt mintha kinyomták volna.XD vagyis mintha vért sírnék vagy hogy mondjam... :D szóval nemakartam hogy valaki kimeneküljön a világból ha meglát. végül rávettem magam kiszálltam a kocsiból, és egyből meg is szóltak. -.-" valahogy így: "annak meg folyik a szeme" . mosolyogtam és mentem tovább. hát a többiek sem voltak jobbak nálam. fehér fejek, égigtupírozott hajak, lehányt ruhák. xDD vicces volt. aztán a bemenetel is jóvolt a suliba. a szekrényeken át mentünk mint valami kisértetház. üvegeken tapostünk, vakuztak is az a villámlást szimulálta. sikítoztak, az eső is esett. szóval nemtom nekem teccett. :) aztán elkezdődött a versenyzés. mondtam már hogy matracokon ültünk és kurrrvakényelmetlen volt, szal mi J-val csak mászkáltunk össze vissza. jaaaa meg elvittem a fényképezőgépem hogy majd a vipes képeket le tudjam cserélni. erre bazmeg elkérték. elvitték. a városba, mert kellettek a képek. úgy féltettem mert fél éve van meg kb. és azóta 3szor volt szervizbe. :S de hálistennek visszahozták épségben:) aztán a többi már unalmas volt télleg. deee a végén 3.ok lettünk. :D az utolsó osztály pedig takaríthatott.xD hihihi.. még mi is maradtunk J-val képeket csinálni, hát sztem jóklettek:) aztán haza. fura. ez volt az első péntek amikor mehettem volna, hívtak mindenhova. és nemmentem :| mi lett velem? nem volt semmi hangulatom ezért itthon pihiztem. 9kor már az ágyban is voltam. juj. öregszem. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése