2009. november 13., péntek

betegesen


nagyon szarul vagyok. köhögök meg fáj fejem, nyakam. mindenem.. valszeg lázam is van. már reggelről éreztem hogy nem vagyok jól. de bementem suliba. föcin majd el aludtam, a tesit egy kicsit vészesen de kibírtam, aztán nyelvtanon már nagyon fájt a fejem. jameg lehet hogy itt nem írok valami szabályosan de suliba nekem lett a legjobb tollbamondásom. jutalomból mehetek a versenyre. hurrá -.- nem akartam bejutni basszameg. namind1. szal a kémia előtt hazajöttem B.-tal. vagyis őis hazament mert őis szarul volt. hazaértem megnéztem a kaptár 3-at. :D olyanjóóóó istenem. *.* meg kell néznetek, mindeggyik rész nagyon jó. most bufferel a 4. rész is (azuolsó.:'( ) és gonoltam írok már egy kis blogot, mert aztán elalszok és hnapig fel sem ébredek. (: jaés szurkoljatok hogy nem a H1N1-et kaptam el!! :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése