2009. november 19., csütörtök

ujra itt

vééégre meggyógyultam. itt vagyok épp és egészségben, és blogolok. ^^ ma voltam elősször sulájba és nagyon szar volt kelni reggel, meg kicsit nehézvolt kibirni a 7 órát.. na de tökjó volt örültek nekem, énis nekik. ^^ és nem is volt semmi különös, míg el nem jött az irodalom óra. röpdoga!!! namondom jóvan nem tanultam semmit. ami eszembe jutott 2-3 mondat azt leírtam. ja és a lap többi részét ezzel a felirattal töltöttem ki: *HIÁNYOZTAM AZ ELŐZŐ ÓRÁN!" csupa nagybetű.xD amugy ezt az iszisek szokták, és onnan szedtem én is. heheh. :DD akkor ma annyit nevettem, úgyvolt hogy elmentem délután E-vel telefonkártyát tölteni, mire odajutottunk a pulthoz kiderült hogy a pénzt meg fenthagytuk. oké. elindulunk.. aztán eszébe jut E-nek hogy lehet hogy van annyi aprója. 1500 ft. pont volt annyi.XD jóó. megyünk vissza ki is fizettük, teljesen szanaszét voltunk az ajtót 40fokra nyitva hagytuk véletlenül de már nemakart egyikünk sem visszamenni és becsukni.xDD én már fulladtam a röhögéstől. hihihihih.. aztán J-ékkal mentem velük is nagyon sokat röhögtem, hogy mennyire bolond aza Sz. foooo.. csak lestem. O.o szal ez a mai nap. felejthetetlenülnagyonjó volt:D:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése