2009. november 7., szombat

miért van mindig ez velem??

basszameg. miért van mindig az velem ha van egy fiú akit aznap ismertem meg nyomul. nekem is bejön. és amikor már a csókra kerülne a sor elkezd rángatózni a gyomrom az izgalomtól és hányingerem lesz?!! ilyen nincs baszod. ááááá. leugrok a garzonról. -.-" így nemlehet élni. csóknélkül. :"( pfff tiszta szánalmas vagyok. pedig olyan aranyos volt az a fiú. csakhát siet. és ez nem annyira tetszik benne. na de ha jobban megismerem lehet valami. ja ésha nem hányom el magam. x( de így a tegnapi péntekestét összefoglalva nem volt olyan rossz. vagy 3 órát pipáztam. :_DD B.-ékkal tökjóba lettem. pécskőztem. és és rájöttem hogy geci olyan jó M.-nak puszit adni. xDD ja meg volt is balhé M. és J. között. fooo már majdnem verekedés is volt. J. nagyon kiakadt mert elmondtam neki hogy M. megfogtam M. kezét. hátja. úgy hogy közben részegnek TETETTE magát. -.-" ez télleg szánalmas volt a részéről. na mind1, nem az én ügyem, majd ők elintézik. én ettől függetlenül mind a kettőt nagyon szeretem. előtte P.-ban nagyot csalódtam. mondtam neki hogy találkozzunk a téren mert mennék énis velük. oké. mentem a térre, nemvolt ott. mondom holvagy? áá már ittvagyok vmi erdőbe. mondom gyere már le értem itt vagyok a téren téged várlak egyedül. oké. nemjön. felhívom megint: -basszus hol a faszba vagy? már fél órája várlak. -háát mostmár itt vagyok a nyársalónál, de már indulok érted esküszöm. -.-" olyan ideges lettem. nemigaz hogy nemvolt képes lejönni értem amikor megvolt beszélve és vártam őt. de végül lejött és felmentünk együtt ahoz az istenfaszán lévő nyársalóhoz. ott volt egy csomó ismerős. és ott volt SZ. is. amikor bementünk a cityközpontba velünk jöttek SZ.-ék is. olyan jóvolt, átkarolt, meg énis őt. és nem fáztam. :DD együtt mentünk a pécskőbe táncolni aztán pedig haza. ő a wcbe hányt szal nemtudtam tőle elköszönni. XD majd jövőhéten. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése